To pay it forward!

Heihei,

Okeii, kell on kell 11 öösel ja tundsin lihtsalt, et ma tahan midagi eesti keeles kirjutada. See ei ole vist väga perfektselt kirjutatud, aga vahet pole... 

Selle postituse nimi on "to pay it forward" Miks nii? Peaaegu üksa aasta tagasi istusin lennukis ja lendasin oma kodust koju. Kõige halvem tunne, mis saaks ette kujuda. Nüüd, ühe aasta pärast vaatan natuke teistmoodi selle peale. Ma olen sellelt aastalt Eestis nii palju võtnud. Ma sain lahedaid kogemusi, ja kõigepealt oli mul võimalus inimestega kokku saada.


Sellel nädalavahetusel olin ma osa YFU-st korraldatud viimases laagris vahetusõpilasteks, kes on praegu Šveitis. Tegelikult mul ei olnud aega, aga ikkagi läksin. Jaa see oli õige otsus. Olla vabatahtlik tähenab, et sa teed midagi teiste inimeste jaoks vabatahtlikult. Ja see annab mulle nii palju. Hetkel olen väga väsinud, sest ma olen väga vähe maganud, aga olen ikkagi energiaga täis, sest ma tean, et ma olen midagi hea teinud. Ma tahan, et teisetel noortel on ka võimalus maailma näha, vahetusõpilane olla, erinevate inimestega suhelda.

Sellepärast "payin nüüd kõik forward" ja olen vabatahtlik!